Kattfrisör

Idag åkte vi till min pappa. Hjälpte honom med Zorro, (katten) han behövde kammas, friseras och klippas. Så nu e han så fin lilla kissen. Han ser inte längre ut som ett lejon utan en katt. Dessvärre har han gjort nåt på huvudet. Han hade ett sår stort som en femkrona lilla killen. Men jag tror det läker fint av sig självt. Sen hjälpte jag pappa att skotta snö. Han behöver tömma tanken och den låg mitt ute i snödrivorna så vi skotta fram den så slamsugargubbarna blir glada imorgon över framkomligheten.

När vi kom hem var det bums i säng för lilleman. Men han blev så rackarns arg när mamma skulle lägga. Det var bott mamma, nej mamma, dum mamma, luuta mamma. Så jag gav upp. När lilla pappa kommer kryper han upp i pappas famn i vår säng och somnar gott. Skruttunge.

Medan dom låg å mös i sängen så fixade jag lite bland mina blommor och tillbehör jag köpte på väg till pappa idag och jag måste säga att jag blev rätt nöjd faktiskt.




Och så här sover vi i nya sängen


Kommentarer
Postat av: Natta

Snyggt! =)

2010-02-11 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0