Lägenhet

Idag efter jobbet var vi och kolla på en lägenhet vi var intresserade av. Och efter vi sett den var vi mer intresserade än nånsin. En fin trea med underbar havsutsikt. HELA lägenheten ska topprenoveras golv, tak, väggar, luckor, lister, ny spis, kyl, frys, dörr. Precis allt som kan göras ska fixas. Det riktigt riktigt tråkiga är att vi inte får den för vi har för dålig placering i kön. Det roliga är att mamma anmälde intresse på samma lägenhet och hon vill också bo där. Och hon har en bra placering eventuellt bästa placering. Så jag hoppas att mamma får den istället. Så kan jag få njuta av den ändå, fast som mammas gäst.

Imorgon ska vi hem till min kollega jag och Elias och leka och äta pannkakor. Hon har en pojke som också är född december -07 så det ska bli kul och se hur dom funkar ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0