Ny kall vecka.

Har inte haft data över helgen, Jonas har bytt operativsystem så det har varit lugna gatan hemma. Elias fick feber av sprutan i fredags så jag fick gå hem och hämta honom efter lunch. Vi hade mys hemma. Han pigga på sig efter en alvedon så han gick och åt middag hos sin mormor och morbröder. Jag och Jonas gick ut och åt i krokarna eftersom han fyllde år då. Sen blev det kvällsmys hemma och han somna gott i mammas famn i soffan.

Lördagen var det snöstorm och kallt så vi höll oss inne hela dagen. Elias var ju lite hängig efter fredagens feber också. Jag var bjuden till Jenny på tjejmiddag på kvällen, så jag trotsade vädret och gav mig ut. Resan tog lång tid med mycket väntan och krypkörning pga av vädret. Väl framme åt vi good mat och spela sen wii. Och som tur var så hade en av tjejerna som bodde i Hässelby tagit bilen så vi kom hem smidigt. Hade blivit jobbigt annars med tanke på att t-banan inte gick alls.

Söndagen var det lekgympa och sen hem. Lite vila och så middag hos svärmor.

Idag var det en alldeles vanlig ovanlig dag. För första gången jag kan minnas är all spårtrafik inställd. Så det går ingen t-bana imorgon. Blir till och ta bussen till jobbet imorgon. Det går bra men det tar lite längre tid.

Rolig vecka har vi att se fram emmot också, trots vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0