Överambitiös?

Igår så var det en full fart dag. Jobba, hämta/lämna på dagis och handla mat. Ja sånt vanligt vardagsmåsten. Men när vi kom hem gjorde jag en smoothie, blev sugen på muffins så jag baka det. Sen dammsög jag och ladda en maskin tvätt. Raskt in i köket igen och laga mat. Diska, vika tvätten som hängde på sträcket. Bjöd över svärmor på muffinsen och vi fika. Sen hänga tvätten för att tillslut totalkrascha i soffan framför Lets dance. Somna ovaggad vid 23 igår kan jag säga.

Idag efter frukost så åkte jag och Elias iväg till Bromma och leklandet för lite lektid. Att ta sig dit var ett helvete. Och endast på grund av snöhelvetet. Fanns inte en vanlig väg att gå på var bara snödrivor och fan och hans moster. Men vi kom fram iaf. Elias lekte massa och efteråt fick han sova i vagnen. Jag gick och handla lite och vi åkte sen hem. Blev lite fika med Berglundarna. Middag och sen mattbyte. Sitter nu i soffan och slappar. Livet e bra gött i bland (om man bortser från all Stockholms ofantliga snömängd)

Snygg precis innan pyjamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0