Pannkaka

Idag efter jobbet gick jag en sväng på bokrean. Hitta Per Mobergs kokbock som jag köpte, den gillar jag skarpt. Sen var jag ute efter en box med småböcker till liten, men den var redan slut. Sen gick jag till Gina och handla ett par tights och en lila tunika för mitt presentkort jag fick av mina bröder när jag fyllde år. Blev riktigt nöjd med det.

Hämta Elias och så åkte vi hem till min kollega på middag. Elias och Viggo som är lika gamla bekanta sig lite. Fast det var ganska mycket tjiv också. Viggo ville inte riktigt låna ut sina saker och Elias skulle ha allt han ville ha. Men i det stora hela var det god pannkaksmiddag och kul för pojkarna att få leka. Vi fick även hem mattan jag har suktat efter länge. Så imorgon åker den ut och jag ska jaga rätt på nya soffkuddar som matchar mattan. Lite nytt och fint är aldrig fel.

Lite nya kort: Elias hjälper mig att rensa hos fiskarna i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0