Pling plong

Första natten i barnsäng gick bra. Sov själv lite oroligt, tror det var nån undermedveten oro om att han skulle rulla ur sängen så jag flög upp för minsta ljud han gjorde. Annars inga problem.

Vi var hemma idag för en sista observationsdag, men han mår prima nu prinsen. Och så skulle det idag komma några arbetargubbar och fixa nåt med våra element. Vi hade fått en lapp om att dom kommer idag mellan 8-16. Och vad händer? Jag klär av mig mina kläder, lägger dom i en hög på golvet. Ställer mig i duschen riktar munstycket över huvudet och då... PLING PLONG! Va fan, upp blöt, naken, på med en handuk. Att dom var tvugna att pricka just den minuten jag sätter mig i duschen lixsom. Hade dom kommit en minut innan hade jag inte hunnit ner, men men.

Iaf så kom vi ut till slut, luncha med Annika och mötte sen upp Jocke som följde med oss hem på middag. Och så ikväll fick vi smaka på jag-sover-nu-i-en-säng-jag-kan-kliva-i-och-ur-själv-säng medicinen. Han la sig strax efter åtta, somna tillslut vid halv elva. Efter många turer han klivit ur sängen, jag setat vid sängkanten, Jonas setat vid sängkanten, jag legat brevid han i sängen.

Så nu är det min tur, känner mig lite hängig så jag ska läsa min nya bok jag låna på bibblan idag och sen förhoppningsvis sova lite djupare inatt för imorgon är det vardag för oss också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0