SLAPPT!

Idag har det inte gjorts många knop. Elias var på lekgympa med sin pappa som vanligt. Sen kom dom hem. Vi åt lite lunch och krascha i soffan. Han sov extra länge idag strax över två timmar och jag å hans pappa var inte sena att ta efter den trenden. Vi låg och halvsov i soffan. Sen blev det lite kaffe och klädsortering. Elias har byggt med klossar. Sen blev det middag, goda vårrullar med ris och sås. Farmor kom över och gav mig en massage hon var skyldig mig. Så många knop har vi inte gjort här idag, och jösses va skönt det varit då det är en del som ska göras nu kommande vecka. Med start imorgon har vi apt på jobbet. Jocke hämtar fisen.

Kommentarer
Postat av: mia

för att spara ihop lite pengar och betala av skit... plus att jag vill ha en mysig liten lägenhet. vad betalar ni för hyra i månaden?

2010-03-02 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0