Trött

I två nätter nu sen vi tog bort Elias spjälsäng så har han kommit upp i vår säng och ska sova där, och det var väl iof väntat. Det gör ju praktiskt taget alla barn. Men jag sover så ruskigt dåligt när Elias kommer till oss. Så det har inte blivit så värst mycket sömn dessa nätter, eller joo sover gör jag. Men jag vaknar flera gånger av att han ligger så nära eller sparkas i ryggen, eller tar mitt täcke. Och dom gånger jag burit tillbaka han till hans säng så kommer han bara tillbaka illa kvickt.

Annars så var det myskväll hemma igår. Idag åkte vi till Nina Pelle och barnen och lekte lite. Hem och laga mat och så kom Jessica på middag. Imorgon är det gång två på lekgympan. Sen åker vi och hälsar på Moffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0