26 år idag!

Idag är det min födelsedag. Grattis! Jag har haft lite fika här hemma för familj och vänner. Det bjöds på tomat & basilikamuffins, kakor och hallon & blåbärstårta. Kaffe och läskeblask. Mycket härliga tulpanbuketter (tulpansäsongen brukar alltid dra igång lagom till min födelsedag) och fina presenter.

Dagen blev ett bra avslut på vår långa ledighet. Vi har ju varit lediga sen dan innan julafton så det känns lite konstigt att det är vardag igen, lite skönt också. Inte mycket, men lite. Främst för Elias skull, tror han är lite understimulerad hemma. Och med denna kyla som varit så har man inte varit ute allt för mycket. Sov och mattider är också alldles ur balans. Inte för att det egentligen spelar mig någon roll, men tror det är bra för lill-fisen med fasta mat och sovtider. Som idag sov han till kvart över tio. Det var jag som vakna först i huset, sköönt! Det i sin tur gjorde att han inte sov nånting på eftermiddagen och som följd av detta hade ett helveteshumör lagom till kalaset drog igång. Men det mysiga med det hela var att han var så trött nu ikväll så han somna i min famn i soffan. Kunde det blivit bättre eller? Sovmorgon på morgonen och så en mysig kille som somnar i famnen på kvällen. Nää det var perfekt!

Kl 6 ringer klockan imorgon, det är nåt jag INTE saknat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0