Back on track, men ändå inte

Datan har varit på service, eller inte själva datan utan brandväggar och allt va det innebär så jag har tagit mig lite sofftid. Rätt skönt, borde lära mig att släppa taget lite.

Annars så har jag varit lite off i största allmänhet, de är jobbet och känslor och massa som sveper över. Har väl lite med årstiden också att göra antar jag. Bara det vänder till det bättre snart så blir jag glad.

Elias är mer underbar än nånsin om det nu går. På mornarna nu så säger han ofta - Mamma, nej fåva! Han som alltid studsat upp ur sängen annars har visat en ny trött-sida. Och när vi kommer hem från dagis så tar han sin lilla kanin han har och sätter sig i soffan och säger, -Mamma, pjama ninen, pjama. Och han verkligen kramar och myser med den. Helst med lappen (napp) om han får bestämma själv. Och han har blivit väldigt pappig, underbart och jobbigt på samma gång. När han låg i badet och lekte så fråga jag han efter ett tag, vill du komma upp?? Nej nej, inte! säger han till mig, typ 5 sekunder efter kommer hans pappa in. Utan att fråga säger Elias, opp Pappa opp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0