Bra

Idag har varit en bra dag, jag fick till en bra dag på jobbet, lite svårt ibland men idag fick jag till det. Bortsett från att det var snökaos när jag gick från jobbet sen så har dagen bara fortsatt min väg. Mötte Jonas, vi gick och handlade lite och sen gick vi hem och jag gick och hämta Snorken. Som alltid blir han glad och kramas. Hemma så hoppar han i badkaret och jag får upp en väggdekor jag köpt på en garderobsdörr. Och jag blev supernöjd. Inte alltid det blir så bra när jag får impulsideer, men denna funka fint. Sen kom pappa och fika och jag följde med han en snabbis till farfar. Och nu ikväll har jag (tror jag iaf) kommit på en lösning på hur vi ska få det lite bättre hemma boendemässigt i väntan på en större lägenhet.

Det har varit skönt att tänka lite positivt, lite framåt och glatt. Jag tror och hoppas att det får vara så nu. Jag har ingen skrivarglädje när jag känner mig nere, men jag saknar det också. Jag tycker om att skriva av mig lite, ventilera med mig själv lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0