Fullspäckat

Som dom senaste kvällarna ligger jag i soffan och är helt slut. Igår efter jobbet åkte jag direkt till Jessica med Elias. Jonas kom lite senare ochvi käkade där och Jonas hjälpte till med internet. Idag var det samma visa fast jag passa på och gå på Systemet och handla lite inför morgondagen. Vi skulle tillbaka till Jess och fixa färdigt internetinstallationen. Jonas fixa och jag laga mat. Sommarpasta mitt i vintern fick det bli.

Och imorgon är det först kalas för kusin Milton som fyller 2 år. Hem och äta lite middag för att sen bege sig tillbaka till Jessica för tredje dan i rad. Hon ska ha sig en inflyttningsfest imorgon. Trevligt ska det bli vill jag säga!

Sen på söndag så ska Elias på sin första Lekgympa. 10.15 i Vällingbyhallen. Sen är det hem och äta och sova lite för att sen åka till pappa. Var länge sen vi var där så det ska bli kul. Blir tyvärr så vintertid. Då spenderas det inte så mycket tid där som på sommarn då vi ofta är där.

Ja å sen är helgen slut och det är ny vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0