Målarmästare

Gårdagen var det kalas hos mormor. Smörgåstårta, tårta och kaffe. Trevligt liten tillställning md familjen. Väl hemma och Elias är nattad dukar jag å Jonas upp räkor, ägg, avokado och rostat bröd och har lite myskväll tillsammans. Med vissa avbrott, våra tre odjur tycker nänligen också om räkor och vilja gärna vara med och mysa.

Idag har Elias varit hos mojmoj och mojbjoj. Jag och Jonas åkte hem till Jessica och fixa. Jag har målat hyllor och Jonas har fixat med lite el och värme. Annika var också med. Jessica kom när hon sluta jobbet. Hon hade pizza med sig som hon bjöd på.

Eftersom mitt handikappfinger gör att det är svårt att skriva så blir det stopp här, skriver bara massa fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0