Simhallen

Imorse packa jag ihop en ryggsäck och vi begav oss till badhuset. Han skulle till en början inte alls bada, vägra klä av sig och bara skrek. När jag efter mycket skrik och nej satte oss i badet var han frälst. Nu slänger han sig i från kanten, han åker från kanorna och han skrattar och njuter mest hela tiden att när det väl är dags att gå upp ska han absolut inte alls upp. Han var så ledsen när vi skulle gå. Men faktiskt så gick det bra att klä oss och komma därifrån, trodde det skulle bli ett projekt som hette duga.

Sen gick vi en liten promenad, liten somna i vagnen. När han vakna gick vi till hans mormor och morbröder Pimmy och Jocke som han pratar mycket om. Vi fikade och jag hjälpte mamma lite som skulle på fest ikväll. Elias var med grabbarna. Och jag passa på att busa med min favorit som var på plats idag. Buddahpojken. Det vart lite skrap och rivsår men det var det värt.

Igår var jag iväg till Barkarby efter jobbet. Jonas var hemma med Elias eftersom hans dagis var stängt. Jag köpte lite nya fina blommor till förnstrerna eftersom mina kära katter har kastat ner ett par krukor nu då dom vill ligga på fönsterbrädorna och värma sig från elementena. Och så lite bra-ha grejjor från Ikea. Och en sån här väggdekoration som jag hoppas kommer passa. Har en liten ide om vad jag vill göra. Jessica som fått ny lägenhet shoppa loss. Lite avundsjuk på det, skulle också vilja inreda en ny lägenhet med lite nytt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0