Sjukis

Helgen har varit super. Blev inte så fullspäckad som det var meningen men bra ändå. Lill-kusin Milton som skulle haft kalas i går han blev sjuk så det blev inställt. Men vi gick upp till grannen och lekte istället. Sen var jag iväg på infyttningsfest. Bortsett från en liten incident så hade jag helt otroligt superkul igår. Störtnöjd! Jag har verkligen underbara vänner. Mådde lite halvtaskigt idag men det var det värt. Jonas och Elias gick iväg på lekgympa imorse vid 10 tiden så jag la mig på soffan å slappa vidare. När pojkarna kom hem var plutten lite hängig. Ville inte äta och somna i min famn i soffan en stund. När han vakna var han jättevarm och jag kolla han, 40 graders feber. Så vi har nästan bara legat i soffan. Å så för en stund sen när han precis höll på att somna så kräktes han också. Så vi har oss en riktig liten sjukling här. Vi ska snart flytta oss till sängen, hoppas bara att lilla killen får sova inatt så får vi se vad morgondagen för med sig. Så det blev heller ingen tur till pappa idag som var planerat. Men pappa ringde och berätta att han också hade feber ändå så det var sjuklingarnas helg det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0