Sovmorgon

Idag var det jag som vakna först hemma hos oss. Vid 10 tiden, en kvart senare vakna Elias. Ingen dålig sovmorgon det inte. Ja är det nåt jag är bortskämd med är det hans sovrutiner, sällan vi går upp före 8 hos oss. Det gillar jag, med tanke på att min största fasa med att bli mamma var dom väldigt tidiga mornarna.

Så efter en mjukstart hemma åkte vi på en liten shoppingutflykt till Uppsala. När vi kom hem kom systrarna Lööw på fika. Nu står Jonas och tvättar duplo som Elias fick av sin mormor. Anledningen till att det tvättas är att det låg i källaren vid en brand och blev väldigt rök/sotskadade. Men det verkar som Jonas får ordning på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0