Kvällsdopp

Igår kväll packa vi ihop matsäck och gick till plaskdammen och åt en sallad med kyckling och Elias badade en massa i dammen.

Idag var vi mest hemma på dagen. När Jonas kom hem packa vi väskan igen, fast nu blev det kaffe, jordgubbar saft, bullar och stranden med sällskap. Vi åkte till Hässelby strand badet där vi mötte upp Jessica, Annika, Josef och Moa. Vi va där i två timmar och Elias badade till läpparna blev blå. Vi har varit lediga i fyra dagar och redan är rutiner och tider helt ur balans. Inte för att det gör mig så mycket men det märks när man är ledig. Senare kvällar, mattiderna blir annorlunda även sovtider. Det är semester det.

Imorgon ska jag till MVC på 25 veckorskontroll. Ska fråga vad jag ska göra med denna huvudvärk jag får titt som tätt, gillar inte alls att knapra massa tabletter, men har fått göra det de senaste tre dagarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0