20 år

GRATTIS JOCKE på 20 årsdagen. Hoppas du får en skoj semester, tack för att du tar så bra hand om Elias och att du vill hjälpa till som du gör. Älskar dig!


Idag har vi firat min bror som fyller 20 år på måndag. Blev middag hemma hos mamma med familjen. En god 3-rätters. Ligger nu i soffan och jäser och jäser. Är så mätt. Och Jonas har tänt alla ljus vi har typ och ute blåser det halvstorm så det är rätt mysigt här i soffan.

I går ringde Elias dagis till mitt jobb och sa att han var jättedålig. Jag skyndade mig hem för att hämta honom. Märkte redan när jag kom att han inte alls verka så dålig. Men såklart så gick vi hem, han sov eftermiddag och vakna efter en timme. Lite hängig kan jag hålla med om att han var, men ingen större fara alls. När Elias är dålig ligger han i soffan och gråter och vill absolut inte bli lämnad ensam. Men han klara sig rätt bra på egen hand, åt middag med oss och lekte lite på kvällen. Och när han vakna idag så har allt varit som vanligt så det verkar inte vara nån fara med han. I går när han skulle lägga sig så säger jag God natt min prins. Natt mamma säger Elias, sov gott. Jag älskar dig Elias. Ja äkar DIG mamma. Och så vände han på sig och somna. Det finaste jag hört på länge vil jag säga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0