Canon Ixus

Lämna Elias med Timmy efter jobbet och åkte till Barkarby för att kolla på kameror. Var på Media Markt, Elgiganten, Onoff, Siba och Expert. Klämde kände och tittade. Hitta kameran jag hade innan till ett bra pris men nånstans kände jag att måste jag köpa en ny kanske man ska testa en annan. Och jag har ju fortfarande en förhoppning om att min gamla ska börja funka. Så tillslut hitta jag en Canon Ixus modell som jag tyckte såg bra ut, hade en fräck färg och inte kosta skjortan.

Här är en bild på min kamera som tog ett dopp i havet:



Och det här är kameran jag hittade idag:

Same, same but diffrent lixom. Försäljaren tyckte jag skulle ta nån Casio eller vad det var för märke istället, men den funkar inte på mig. Har hittat märket som faller mig i smaken nu så inget byte här inte.

Och Elias har haft et så skoj med sin morbror under tiden vi jaga kamera. Först glass, sen lek i plasdamm, spela fotboll, åkt rutchkana och sprungit på gräsmattan. Timmy får klart godkänt som barnvakt. Var ju första gången han nåsin var barnvakt till ett barn på egen hand. Han fick tom på blöjan, bakochfram dock men den satt på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0