Hormoner

Att vara gravid är en påfrestning. Och då menar jag inte fysiskt, utan psykiskt. Har aldrig varit med om maken till hormonsvall jag har. Ena dan klarar jag ingenting, blir så arg för minsta lilla. Att ett par strumpor ligger på golvet tex. Andra dan kan jag vara på topp och livet känns underbart. Försöker förklara för min omgivning (läs min kära tåliga man) att det är bara att låta mig va, det går nog över snart. Det är så energikrävande och extremt jobbigt att inte tåla nånting att inte veta vilken dag är det idag. En "normal" dag, eller en "hormon"dag. Men men jag kämpar vidare, jag vet ju vad jag har att vänta, om ett par månader kommer detta vara glömt och alla mödan värt. (intalar mig det iaf) Känns som jag bara svamlar men jag behövde få detta ur mig.

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Haha låter tufft det! Hoppas det inte fortsätter så hela graviditeten ;)

2010-07-07 @ 22:32:20
URL: http://sohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0