Midsommar nalkas

Äntligen har tiden för midsommar kommit. Sill, färskpotatis, jordgubbar, sommar och landet. Ikväll var jag och Jonas och handla mat till landet. Inte billigt att fira midsommar på landet. Mat kostar vill jag lova.

Vi var och kollade en lägenhet idag ingenting att ha. Trodde den skulle vara nere i h-by strand, men den var i h-by gård ju. Och där vill vi inte bo. Och så var det för mycket pengar för för liten lägenhet.

Och angående min plums i sjön historia så verkar det som att kameran och Jonas mobil inte vill hänga med mer. Jonas har ingen mottagning på sin telefon och på kameran är det lila fält på bilden när man ska ta kort. SURT! Hoppas jag kan åka och kolla lite efter midsommar på en ny. Älskar ju min lilla kamera. Blir samma märke och modell iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0