Plaskis

Efter jobb och dagis så gick vi upp till pizzerian och köpte pizza och dricka. Mötte upp mina bröder och gick till plaskdammen i Ådalen. Vi la ut picnicfilten, åt upp våra pizzor och Elias bytte om till badbyxor och börja plaska järnet. Han fick med sig Timmy ner i dammen och han hade så underbart kul. Blev kastad upp och ner och skratta så han tjöt. Jag satt med Buddah på filten,och han var så avundsjuk som inte fick vara med och bada. Efter en timme i plaskis så fick vi släpa han ur och gå hem. Och han somna i soffan på två röda. Min lilla prins.

Imorgon hoppas jag att jag kommer till Barkarby och får kolla lite kameror, men det verkar inte som jag har nån tur med barnvakt. I värsta fall får han följa med, får väl muta med en glass eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0