Sommar

Midsommarhelgen var som jag trodde den skulle vara. Mycket fint väder, god mat, trevligt sällskap och härliga bråkiga barn. Dom har så kul tillsammans men dom kan inte låta bli att bråka lite. Elias älskar att åka båt iaf.

Nu är det sista veckan innan semestern och det är så skönt. Så less på jobbet att timmarna känns som minuter. I veckan ska jag åka och kolla en ny kamera också. Den vill inte riktigt som jag vill min gamla kärlek så jag får nog lämna den.

Imorgon ska vi träffa Jocke efter jobbet. Köpa pizza och gå till en plaskdamm och lattja. Det ska bli 25-28 grader varmt så det känns rätt ok att göra det då. Det enda jobbiga med värmen är att jag får huvudvärk lätt. Inge skoj, men men.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0