UL

I förmiddags var jag och Jonas på Karolinska sjukhuset. Det var dags för ultraljud. Har känt att jag mått lite halvdant psykiskt för jag varit orolig för att nånting ska vara fel. Men idag fick jag det svart på vitt att lilla bebisen mår bra, växer och gror som den ska och det finns ingenting att oroa sig om. Puuh, det kändes bra. Och så hade jag tagit ledigt idag från jobbet så jag gick en liten sväng på stan i min ensamhet, ringde in mamma från jobbet som fick agera lunchsällskap. En perfekt dag, dock helt slut nu. Tror iof det beror på att man omedvetet gått på helspänn ett tag nu. Men det gör inget det. Blir soffan nu med desperate houswofes sen ska jag sova gott i min sköna säng.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jippie!!!

2010-06-13 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0