v 21

Tiden går fort. Det har redan blivit v 21. Magen växer och jag mår bra. Det enda jag har problem med är mitt humör, vilket i sig är väldigt jobbigt eftersom jag inte är sån annars. Enligt Jonas är det för att det är en tjej i magen. Det visar sig på en gång vilket humör det har :)

Det är 2 veckor kvar till semstern och det ser jag verkligen fram emot. Få lite tid med min fina pojke, hoppas bara han är snäll och sköter sig nu. Och att man inte får en massa krämpor som ska stå i vägen för en. Och vara lite med Jonas också ska inte bli helt fel.

Nästa helg är det midsommar och då blir det landet som vanligt. Ser fram emot det. Tror faktiskt det kommer bli en lagom lugn midsommar. Lagom med folk och djur och inte massa festande. Utan god mat och trevligt sällskap och om vi orkar och vädret tillåter så går vi en sväng till stången.

Kommentarer
Postat av: Evelina.

Å så mysigt, kommer faktiskt ihåg min midsommar ute på landet. =)

2010-06-16 @ 22:21:19
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0