Full fart

På lilleman är det full fart igen. Jag känner mig dock alls inte på topp. Trött, hängig och allmänt ur gängor. Vet inte om han gav mig lite baciller när vi mös som mest i tisdags eller om man bara är vinter deppig. Det får tiden utvisa. Desutom hade jag svårt att sova igår. Det är det värsta jag vet, jag var trött som baa den, men det gick inte att sova och när jag väl somna så sov jag ytligt och oroligt. Pricken över iet var att Elias vakna flera gånger om och skulle upp i vår säng och lägga sig på min kudde och vara jobbig.

Laga god middag idag, färsfylld paprika och sallad. Mums!

Börjar i övrigt bli så total-less på vädret. Det är väl inget konstigt iof det. Alla typ känner ju samma sak. Men jag vill träffa mer folk, vara ute, ha picnic. Dricka kaffe och äta massa bullar och slisk på bryggan på landet, eller varför inte på den soliga altanen. Eller åka på alla utflykter jag har inplanerat. JAG VILL NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0