Helgen borta

I morgon åker jag och mina kollegor söderut. Vi ska till Ullared och Göteborg. Umgås, äta lite gott, shoppa lite och sova. Det ska bli kul och välbehövligt att komma hemifrån lite och att få sakna pojkarna på hemmaplan. Vi åker kl 3 från jobbet och kommer hem på söndageftermiddag nångång.

Annars så baka vi negerbollar idag efter dagis/jobbet. Jessica skulle kommit när hon sluta, men det sket sig för hon fick problem på jobbet och kom inte därifrån. Så jag och Jonas tog en kvällsfika med lite bollar. Resten spara vi så har pojkarna lite att äta på i helgen.

Igår kväll så var Elias ledsen och ville inte riktigt sova gott. Han somna och vakna flera gånger. Sa att han hade ont. Vet inte riktigt vad det var för ont han hade, men han fick en alvedon och så fick han ligga i vår säng. Och det verkade bli lite bättre för vid 2-3 rycket då skulle han gå upp. Men där drog vi banne mig gränsen. Natten spenderas i sängen, vaken eller inte. Tillslut somna han iaf så det blev inte allt för mycket sömn i natt. Han stod ju och röck i mig 10 min innan klockan ringde. Så jag trodde ju han skulle vara toktrött nu ikväll, men han var vaken extralänge och höll sig igång till 9. Jag la han åtta och jag trodde han sov då, men efter fem minuter kom han knallandes upp och kämpa sig vaken till nio som sagt. Så nu hoppas jag på en bätre natt och mycket sömn så jag e laddad imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0