Inget nytt under solen

Life goes on. I vanliga takter. Mitt just nu största i-landsproblem är fortfarande jakten på mina stövlar. Mina lappade röda stövlar jag har läcker in på nya ställen, jag blir så less att jag har lust att slänga dom, men kan inte eftersom dom är mina sämsta bästa skor just nu i detta plask och slask väder. Jessica var förbi efter jag sluta jobbet och vi snacka skit och käka wienerbröd. Gött. Ikväll vid nattningen så blev det ombyta roller. Elias ville att jag skulle ligga brevid honom och jag somna på två röda. Så det blev Elias som natta mamma idag.

Träffa min bror på vägen hem idag och han har Budden nu, så eventuellt går jag och Elias dit imorgon. Jag har saknat lille buddakillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0