Ledig

Fredag kl 15 åkte i ner till Ullared. Stanna vid Gränna för matsäck, sen plattan i mattan raka vägen ner. Kom fram vid 21 och sov vid 23.
På lördagen var vi uppe i ottan, kl 6. Åt frukost, klädde oss och egav oss till Gekås. Shoppa, luncha, shoppa sen till stugan för å sooova! Handla massa bra saker, bla ett regnställ till Elias, jeans till Jonas, gummistövlar till mig. Lite krukor, leksaker, film och myskläder till mig själv. Efter vilan klädde vi oss lite fint och åkte till Göteborg och gick på restaurang. Rumpan Bar hette det och var fullt dugligt. Jag åt kycklingfile med klyftpotatis och rödvinsås och vitlökscreme.
Söndagen blev det städning av stugan. Jag tog en snabbis på Gekås och handla det jag missa dan innan. Sen packa vi bilen och begav oss hemåt. Stanna i Mjölby för mat sen var det raksträcka hem. Har haft superkul på vår tlilla tripp och det var gött och komma hemifrån lite.

Idag har Elias dagis varit stängt så vi har varit hemma och myst. Välbehövligt med en dag hemma. Så här kul har vi haft det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0