Blomstrande balle

Äntligen har jag fått ändan ur och fixat sommarfint på balkongen. Klassiska sommarblommmor, smultron och tomater blev det. Hoppas nu bara att det blir lite fina bär också. Måste hitta en pålitlig vattnare bara när vi e borta så inte min sommarbalkong dör mens vi är på semester.

Elias lyckades smöra för pappa sin och tittar nu på Pingufilm på tv.Samtidigt som han leker och kör Bobbycar. Jag ska gå till köket och göra en kycklingsallad. Är gårdsfst på dagis imorgon och då ska picnic medtagas. Direkt efter det ska jag tillbaka till jobbet för möte för att sen avsluta med fest. Fredagmorgon börjar med frukost 7.30 på jobbet, sen har vi planeringsdag så det är fullspäckat schema några dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0