Fullspäckat

I går efter jobbet var jag på Bolaget och köpte liten gå-bort-present. Hämta Elias, hem och göra sig iordning, vänta in Jonas och iväg igen hem till Jesper. Han hade bjudit in kollegorna till middg. Kyckling, ris sallad och god suffle till efterrätt. De dracks vin och åt chips, pratades en del jobb även annat och en hel del skratt. Efter ett tag kom Jesper vänner intrillandes. Satt kvar ett tag. Vänta in min bror som var på väg till Jesper. Bytte några ord med honom sen gick jag hem.

Idag ska vi till Spånga Gymnasium. Avgångsklassen ordnar Djurexpo med tropiska djur som do har på skolan. Ska bli spännande och se vad Elias tycker om alla djuren. Sen ska vi hem och jag ska vidare på tjejmiddag/kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0