Lördagen

Lördagen blev trevlig! Mötte upp tjejerna i v-by. Fick skjust hem till Camilla där Mia och Camilla firades med tjejmiddag. Blev grillat med sallader. Dinkelsallad var en av dom, annorlunda och gott. Det blev dricka i vardagsrummet och prat om allt mellan himmel och jord. Det bjöds på en smarrig men väldigt svåräten cheesecake med bär. Blåbär och hallon som 4 eller 5 av tjejerna tappa på golvet/soffan/mattan/kläderna. Jag var såklart en av dom. Jag träffa mattan, som tur var tappa jag bara själva kakan, ett par lyckades med att tappa blåbären också :)
Klockan var inte så mycket men jag var ute i fredags också så det kändes skönt att göra kvällen Lagom lång. Åkte taxi och var hemma vid halv elva. Kom i säng i lagom tid och var inte för trött i söndags. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0