Skansen

Sommaren har visat sig här i Stockholm och idag tog vi vara på den. Det blev en utflykt till Skansen. En trevlig utflykt med ett litet men, lite för varmt för en dag på en djurpark alla djur låg bara och sov och så Elias som blir tröttare än vanligt av all sol.Och så precis innan vi kommer fram går min bh sönder. Som tur e hade vi en säkerhetsnål på vagnen som jag lånade. Men i helheten var det kul att göra en liten familjeutflykt. Nåt utöver det vanliga. Åkte och köpte lite grillmat på vägen hem och så bara hem för att hämta lilla grillen och så ut till parken och grilla till middag. Sen så var det hem och sova. Först ett bad för lilleman eller milleman som han själv säger, för så smutsig som han var idag var länge sen jag skådat.

Ja jag är troligtvis inte ensam om mina tankar, men denna sommar och värme gör ju livet så otroligt mycket enklare och roligare. Att bara ta på sig ett par skor när man ska ut, att vara ute till kvällning och bara njuta. Alla dessa fina kläder man äntligen får använda. Glada härliga människor. Men jag har nog lite svårt att fatta att den faktiskt kommit. Hittar fortfarande vintermössor och vantar i vagnpåsen eller i bilen. För två veckor sen var det inte ens utslaget på träden, nu står allt i full blom I REALLY LOVE!

Kommentarer
Postat av: camilla

å vi som oxå va på skansen . :) !

2010-05-23 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0