07.00

Kl är sju på morgonen och här sitter jag med min kopp kaffe och laptop i köket. Och det kan man undra varför jag gör när alla mina bockar Bus ligger och sover gott i sängen, jo målarna kommer idag och börjar tapetsera. Och det känns skönt med tanke på att det var en vecka sen vi valde alla tapeter och då sa dom att väntetiden ligger på ca 8 veckor men dom kunde försöka skynda på lite. Och det gick ju bra kan man lugnt säga. Då kan man komma iordning lite sen och förhoppningsvis har vi lite hemtrevligt till julen.

Annars på agendan idag är det vanlig dagislämning. Ska till Hässelby gård och hämta nycklar vi ska få extra till källaren, posta lite brev och sen soffmys med emil innan hämtning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0