Alldeles ensam

Det känns så konstigt. Elias ville sova i sin nya säng i kväll. Och det fick han så klart, men nu känns det så tomt i vårt rum och min lilla plutt alldeles ensam i sin säng, i sitt rum. Ska bli spännande och se om han sover där hela natten eller om han vaknar och är ledsen.

Idag åkte jag iväg med Mia, Jessie och Amanda till Barkarby. Fyllde på med lite småsaker till hemmet. Ville egentligen köpa hur mycket som helst, men man får ju tygla sig lite. Och ta det pö om pö. Blev lite lampor, lådor, julstjärna, duschdraperi och glas bla. Hitta också fönsterbrädor., men var osäker på måtten så det får jag ta med Jonas till. Kolla gardiner också, känns så tomt utan, men det var snålt med det där och jag vette sjutton vart man kan hitta gardiner, kommer inte på nåt bra ställe. Men det var en trevlig utflykt med lunch och sällskap.

Trivs underbart i lägenheten, men det är tomt. Finns inte ett hål i väggen och just därför vill man vara lite försiktig med vad man sätter upp. Svårt det där och veta hur man vill ha sitt hem.


Vid frukostbordet imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0