Skrytmåns!

Som nybliven mamma (hur lycklig man än är) känner man sig inte alltid så pigg och fräsch. En förlossning, inkluderad en snabb och smidig som min är ingen peace of cake. Man har ont lite överallt, svårt att sova om nätterna och en underbar storebror att ta hand om till råga på allt.

Men det första jag får höra när jag ringer och berättar att bebis har kommit är att, Men oj va pigg du låter, är du säker på att du precis fött barn. Samma sak säger sköterskorna på bb-avdelningen. Vad pigg du ser ut. När vi var på återbesöket på fredagen (han föddes på tisdagen) sa personalen där med att jag ser väldigt pigg och "fräsch ut" för att precis ha fött barn. Kände lite på magen, visade hur amningen fungerade och ställde lite frågor. Fråga även hur graviditeten var och jaa, den var ju felfri i det stora hela. Du är som gjord för att föda barn säger hon. Och ja, om man får skryta lite så tror jag att det är lite min grej. Båda graviditeterna jag haft har varit felfria och snabba felfria förlossningar. Speciellt den andra. Om det finns en drömförlossning tror jag att jag upplevt den.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Det tror jag med min vän =) Och han är såå fin =)

Mycket stolt över dig att du orkar!

puss puss min vän

2010-11-01 @ 14:42:29
Postat av: Natalie

Jag håller min syster min =)

Och han är för för fööör söööt!

STOR KRAM

2010-11-02 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0