Bröder

Tack alla för era gratulationer. Här hemma rullar det på, inte alls som vanligt men ändå så är det det. Som nybliven förälder till en plutt är det inga problem, det känns bara underbart. Det är det andra som är så annorlunda. Elias har blivit storebror. Hur tar han allting och hur gör man det bäst för han. Vi märker redan att han vill ha mycket uppmärksamhet och är lite känslig. Och så det som man ställer sig frågan, hur kan man älska ett till barn lika mycket som man älskar det första? En förälders kärlek till sitt barn är obeskrivlig och kan bara upplevas av en annan mamma/pappa. På nåt sätt känns skillnaden mellan tvåbarnsförälder större än skillnaden från att vara barnlös till förälder till ett barn. Men ett vet jag iaf, att bli föräldrar är en magisk underbar resa.
Än så länge är jag i en känslovåg, hormoner svallar och jag är lycklig. Vi har en intensiv period framför oss med bebis, storebror och flytt men jag tror på det här det känns bra.




Kommentarer
Postat av: Mia

halloj, jag åker med en gammal barndoms kompis. Ska bli riktigt roligt att shoppa :)

2010-10-29 @ 14:20:23
Postat av: Sofia

Vilka fina killar du har =)

2010-11-04 @ 12:52:56
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/
Postat av: rickard

Härligt att se dom tillsammans ;) grattis till er och ha de så fint :) kram!

2010-11-18 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0