Effektiv lördag

Långfrukost med familjen var starten på dagen. Sen hade Elias sitt första tandlöäkarbesök kl 10.25 Gick jättebra vilket jag inte trodde det skulle göra. Men han gapa stort och gladeligen. Fina rena tänder va domen. Det enda vi skulle tänka på är nappen sa tandläkaren. Men det har vi kommit fram till att det får bli efter bebis och flytt. Blir lite mycket på en och samma gång annars.


När vi kom hem så knalla jag ner i källaren. Tänkte att jag skulle börja småplocka där nere. Men det gick så bra så vi blev klara med hela källaren, vi slängde väl halva förrådet typ. Möbler och skrot som man sparat och tänkt att nångång kanske det kommer till användning. Men nej, nu rök det alltihop. Vill inte ta med mig massa skrot i flytten. Jocke kom och hjälpte till och bar det tyngsta.

Sen var det bara hem och ta en dusch och byta om. dags att åka på kalas. Var en överraskningsfest för morbror Ove som fyllt 50. Han åkte utomlands dagen han fyllde, men vi samlades hemma hos min kusin idag så när dom kom hem från flyget var vi där idag och överraska honom med smörgåstårta, tårta och kaffe.

Så nu ligger jag helt slut utslagen på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0