Gammal vuxen

Jag insåg nyss att jag är inne på dem sista månaderna i mitt liv av ungdom/ung vuxen. I januari går jag över till att vara vuxen, gammal vuxen, vuxen vuxen, inte längre ung vuxen. Är det nu man ska gå igenom sin första kris innan man ens fyllt 30? Det man främst går miste om vad jag förstår är billigare priser. Tex VISA kortet blir dyrare, ska beställa adressändring och det är billigare om du är -26. Borde man inte då automatiskt få löneförhöjning när man går från 26 till 27. Så nu ska vi se till att fira hårt fram till dec för sen går det bara utför, eller!?!

Kommentarer
Postat av: Mia

skönt att jag får vara ung enda till maj.... nä det här är ju sorgligt! Jag vägrar att bli gammal.

2010-10-14 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0