Julklappar

Jag e ju som jag e (och just denna egenskap har jag fått av in mamma kan jag lova). Och jag har redan börjat tänka och planera julklappar. Har faktiskt handlat den första också. Pappa, Jonas och Elias har jag ganska klart för mig vad det blir. Som vanligt är Jocke ett av det större problemen. Annars har jag funderingar på vad resten ska få. Blir inte så mycket julklappar iår (som man alltid säger). Men jag gillar verkligen när man kommer på en bra personlig grej till någon. Man samlas en dag som julafton och byter lite klappar. Jag älskar verkligen julen och som vanligt ser jag mycket fram emot den.

Men det är ett tag kvar tills dess. Först och främst ska bebis komma och sen flyttas. Och jag hoppas verkligen det blir i den ordningen. Känner mig lite frustrerad nu. Det sägs ju att ens graviditeter och förlossningar kan vara lite snarlika ens mamma. Och mamma berätta att jag som är äldst föddes 5 dagar tidigt (som Elias gjorde) Timmy, mellanbrorsan föddes 3 dagar tidigt (och det skulle i sånt fall vara som idag med denna plutt) och Jocke, minstigen med honom gick hon över tiden i två veckor. Så jaa, vi får se hur lika det blir. Två veckor över tiden har jag ju ingen större lust med kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: jessica

stort grattis till lillkillen

ser fram emot att se de lilla knytet

2010-10-26 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0