Sunday dinner

Mamma ringde igår och fråga om jag tvätta fönstrena än. Nää det har jag ju inte orkat än. Så då var hon så otroligt snäll och erbjöd sig att göra det. Så idag kom hon och tvätta alla våra fönster. Och inte nog med det, hon hade med sig god bulle också. Så väldigt glad att mamma erbjöd sig att hjälpa till. Har skjutit på dessa fönster länge nu. TACK SNÄLLA MAMMA!

Och efter mammas hjälp åkte jag och lillebror till Melanie som idag bjöd hela tjejgänget på Sunday dinner. Det var lamm, potatismos, rotfrukter, sås, gele och yorkshirepudding. GOTT! Hon hade även bakat en smarrig paj. Så mätt kan jag lova att man blev idag.

Lever fortfarande i min bebisbubbla och vi har det bra här hemma. Nån sorts vardag lär det dröja innan vi hittar med bebis och storebror och stundande flytt. Men jag ser positivt på det hela.

Kommentarer
Postat av: Mor

Glad att kunna hjälpa min nyförlösta, flyttande tös!

2010-10-31 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0