Tapeter

Idag så var ja och Jonas uppe hos hyresvärden och skulle kolla tapeter till vårt och Elias rum. Till Elias rum kändes det som att det i princip inte fanns nåt att välja på, men vi kom överens om en tapet iaf. Till vårt rum var det ju aningens värre. Jonas hitta ett par som han tyckte kändes okej, jag hitta några jag kunde tänka mig. Saken var ju bara det att det är helt olika tapeter, så olika som det kan bli lixom. Jag vill ha ett murrigt sovrum med typ röda färger, hitta en lila jag kan tänka mig också. Jonas däremot han hitta ljusa nästan vita tapeter med nåt litet beiget eller silvrigt inslag. Ja, vad gör man då? Möts på halva vägen eller? HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: carro

vi har 3 olika tapeter i vårat sovrum ;)

2010-10-05 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0