Udda hobby

När jag hämtar Elias på dagis så har vi en liten stig vi passerar när vi går hem. På den här stigen verkar hundägare tro att det är nån sorts rastplats. Det ligger alltid hundskitar där. Så en dag när vi gick hem så sa jag åt Elias att akta sig så han inte gick i dessa, ganska äckligt. Åhh äckligt bajs!! utbrister han när han ser dessa. Så nu har det lixom blivit en grej att varje gång vi går hem den vägen (man kan gå två vägar hem) så ska det inspekteras och räknas hundbajsar. idag var det 5 st. När vi passerat stigen så å gått över gatan berättar han hur många det var och hur äckligt det är. Vår nya lite udda hobby, dagens hundbajs!

Kommentarer
Postat av: Mia

okej... knäppgökar? :P;P

2010-10-11 @ 21:01:35
Postat av: Anna Zentine

Asså dessa hundägare som inte kan plocka upp efter sig.... jag blir så less på idioterna! (Jag plockar ALLTID upp).



Vart är det ni ska flytta?? Och när beräknas bebis komma? :)

2010-10-12 @ 15:04:05
URL: http://www.zentine.com
Postat av: Tina

Ja Anna, det kan jag faktiskt hålla med om.



bebis ska komma den 28 okt. Och vi får lägenheten den 1 nov. Vi rör oss bara över bergslagsvägen, typ mittemot er fast på grimstasidan (gulddragargränd heter gatan) :)

2010-10-12 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0