Zzz Zzz

Min Kära Jonas påpeka lite fint härom morgonen att vissa nätter snarkar jag värre än värst. Att jag dessa nätter väcker honom flera gånger om. Och det är kännt att höggravida snarkar, men det är ingenting jag märker själv. (Alltså jag sover inte sämre) Det enda som är lite jobbigt är att jag är lite småtäppt/förkyld hela tiden. Men min kära gubbe måste ju få sova han med så jag gick till apoteket och köpte ett sånt plåster som man sätter på näsan för snarkare. Och om jag snarkar mindre eller inte det vet jag inget om men jag kände mig mycket mindre täppt och det va skönt. Jag får ju ine använda nässpray om det inte är akutfall. Så detta var ett bra hjälpmedel vill jag säga. Brethe right tror jag det heter och det rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0