Åhh, min unge...

Kvällens läggning fortskred som vanligt utan problem. Mjökl i flaska, tandborstning, lite gos och pyjamas. Frågar vart han vill sova, mammas kudde. Helt ok. Men jag fick inte ligga på pappas kudde eller sitta brevid. Ok, frågar om han ska sova själv och det ska han. Men det va inge bra, pappa skulle komma. Pappa kommer, Elias bara bökar, ska gå, byta säng, prata, pussas, kramas... Ja allt för att slippa sova. Vi testar att låta han sova själv, vi ligger brevid, vi sitter brevid, men INGET funkar. Tillslut så lägger jag mig med han i vår säng och säger bara god natt och håller fast han i sängen. Han försöker protestera en del men han är så trött så han ger upp ganska fort. Släpper då taget om han och väntar på att han ska somna. Vet ni vad ungen säger då? -MAMMA, du MÅSTE hålla mig fast! Jag håller han fast som han ber mnig om och vips så sover han.... Jäkla underbara unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0