Nära men ändå inte

Har precis tvättat upp alla minsta kläder till bebisen. Dockkläder känns det som. Så små. Ska passa på att packa bb-väskan också tror jag. Har ju insett att det är inte speciellt långt kvar nu. Tror att jag har förträngt lite att det snart är dags. Och eftersom det KAN gå ganska fort denna gång så kännns det skönt att vara klar med vissa förberedelser. Ska packa tvål/schampoo denna gång då det dom har på sjukhuset är rätt trista. Och apelsinchoklad, det är jag torsk på just nu. Ett par kallingar till Jonas också. Eftersom man inte vet vad som händer och hur länge man blir kvar. Sist hade jag glömt packa allt till Jonas och han tyckte väl det var sådär kul och komma ut nyduschad men inte ha nå rena underkläder.

Ringde Svenska Bostäder idag också, hon hade alla våra papper framför sig och skulle gå igenom det idag och ringa åter imorgon och då får vi veta om vi får ett säkert JA till att flytta. Vore rätt skönt så man kan komma igång med hela proceduren. Har inte velat börjat med nåt här hemma förräns jag har fått ett säkert besked, även om det inte ska finnas några hinder för oss skulle det kännas så snopet om vi börjar packa och så är det nåt som ska strula.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Javisst känns det som dockkläder! Speciellt nu när grabbarna blivit så stora!



Anton ska på sitt första tandläkarbesök den 1okt, men jag ska kolla vilken tid det var så kan jag hör av mig :)



Håller tummarna för lägneheten!!

2010-09-23 @ 13:06:58
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0