Torsdag redan

Tiden har bråttom. Har nu varit hemma i två veckor. Och det är full sula hela tiden. På min "vilotid" passar jag på att rensa och packa hemma. Linneskåpet är tomt. Sänglådan tom och halva garderoben är nerpackad. Sen så hjäler vi Jocke med hans flytt också. Jonas har målat med Jocke i veckan. Idag var jag till Skanstull och bytte Elias gympadojjor jag köpte åt han förra veckan. Blev mycket bussåkande.

Idag var vi förbi nya lägenheten också och det kändes jättebra. Gillar den mer och mer hela tiden. På måndag ska vi gå och välja lite tapet.

Fick besiktningspapprena från vår besiktning också. Det som jag trodde vi skulle få nedslag på gick som normalslitage och det blir nya tapeter och golv men det står hyresvärden för. Vi slipper betala, SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0