Why so?

Den enda gången som man inte har pengar över, som just nu. Då ska man lyckas hitta nåt man vill ha. Jag förstår det inte... Har senaste tiden haft det rätt bra med pengar. Men just precis nu (och ett tag fram kan jag tänka mig) kommer det inte vara lika gott ställt, vi ska flytta det är inte gratis och så jobbar jag inte vilket inte gör att jag får mindre pengar. Det är då man hittar sånt som inte är överdrivet nödvändigt, men sånt man vill ha.
Gick igenom HM igår och hittade en jättefin skjort-tunika och en mysdress som jag föll pladask för. Hade jag hittat det för en månad eller två sen hade jag köpt det omedelbart. Nu vågar jag inte. Varför ska det alltid vara så?

Snart blir det lägenhetsbesiktning. Vi får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0