Alfons pappa

Tänk nu efter, vet ni vad han heter, Alfons Åberg pappa? Det visste inte jag heller, men nu vet jag. Bertil Åberg. Han känns lite som en Bertil när man ser han.

Iaf igår var vi på Rica Talk Hotel i Älvsjö. Ett hotel som är Alfons Åberg inspirerat. Dom har en brunch, barnvänlig modell som jag kände mig sugen att prova. Så jag, Jonas, mamma, Jocke, Nina och alla barnen åkte och testa. Tyckte den var väldig god och det var skönt att barnen kunde röra sig utan att man skämdes och det fanns mat anpassat för deras smaker. Och så hade dom ett litet lekland, en minibiograf och ett litet bibliotek med Alfons dom kunde få ur sig lite energi på. Samtidigt som vi kunde fika vidare. Som småbarnsförälder rekomenderar jag detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0