Badet t/r

Det blev jogging med Lilleman idag. Ett medvetet val eftersom jag vet hur glad han blir min lilla fis. Så på med springskorna och ur i spåret. Han var jätteduktig. Vi sprang nästan hela vägen till Maltesholmsbadet och tog en titt på havet. Underbart, Elias pratar ofta om att bada när det är sol. För det gjorde vi på Teneriffa. Lite sol behövdes bara så kunde man bada. Åh vad jag längtar tillbaka dit, men iaf. Vi kasta lite sten och titta på dena fina stranden. Sen tog vi en promenad hem eftersom han inte längre orkade springa. Nästa gång blir det dock ensamspring. Får smita ut när han är upptagen på rummet eller springa när han sover. Mitt första mål är Maltan t/r utan att gå. Det borde jag klara ganska snart. Så långt är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0